piątek, 16 września 2011

Babeczki z ciasta jogurtowego



Oto kolejna odsłona babeczek. Zdecydowanie mam do nich słabość :-) Wymyśliłam je sama modyfikując różne przepisy. Dekoracja również jest moją inwencją twórczą :-) Wyszły bardzo smaczne :-)

Składniki:
400g mąki
ok. 200g jogurtu owocowego
150g masła
łyżeczka proszku do pieczenia
2 jajka
szklanka cukru

Dodatkowo do ozdoby użyłam marmolady i prażonych jabłek z obwódką czekoladową z niewielkiej ilości ciasta do którego dodałam kakao:-)


 Sposób przygotowania:

Mąkę połączyć z proszkiem do pieczenia. Masło utrzeć z cukrem. Dodać jajka i jogurt. Połączyć z mąką i wymieszać .Odstawić na ok 30 min. do lodówki. Po tym czasie ciasto nakładać do natłuszczonych form na babeczki i piec aż się zarumienią.Babeczki można ozdobić na wierzchu np. prażonymi jabłkami oraz marmoladą tak jak widać na zdjęciu.

 

7 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądają. Nigdy takich nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne babeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam takowych,ale wierzę na słowo,że są smaczne i ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszą być naprawdę dobre. Nigdy nie próbowałam takich robić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam już na maślance i były dobre, więc te jogurtowe pewnie też niczego sobie. ;) Tym bardziej, że takie kolorowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie robiłam jeszcze babeczkowego ciasta na jogurcie, chętnie wypróbuję nastepnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszniutkie musiały być, nigdy nie robiłam ciasta z jogurtem ale warto spróbować

    OdpowiedzUsuń