poniedziałek, 5 września 2011

Kolorowa sałatka


Sałatka jest wykonana z bardzo prostych składników, które mamy prawie zawsze pod ręką :-) Jest smaczna i sprawdza się w każdej sytuacji ;-) Przygotowuję ją częściej w dni powszednie niż święta, bo na co dzień  nie mam czasu na kombinowanie :-)
Zaczął się rok szkolny i coraz mniej czasu spędzam w kuchni.  W związku z tym myślę, że notki będą się pojawiały niestety o wiele rzadziej... Prawie cały mój czas zajmuje szkoła, znajomi i jazda busem tam i z powrotem :-) Wróciłam do rzeczywistości :-)

Składniki :
ryż
marchew
ogórki kiszone
wędlina
jajka na twardo
majonez
sól
pieprz
(proporcje w zależności od tego jak dużą ilość sałatki chcemy uzyskać)

Sposób przygotowania:
Najpierw gotujemy ryż. W osobnym garnku gotujemy marchew. Po ugotowaniu do ryżu dodajemy pokrojoną w kostkę marchew, szynkę, ogórki kiszone oraz jajka. Na koniec dodajemy majonez i przyprawiamy. Smacznego:)

9 komentarzy:

  1. lubię tego rodzaju sałatki, często goszczą u mnie w domu

    OdpowiedzUsuń
  2. noooo, i ja je lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatki z majonezem kocham pod każdą postacią !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za smakiem majonezu, ale z jogurtem naturalnym ta sałatka to dla mnie pychota. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka sałatka najbardziej kojarzy mi się ze świetami Wielkanocnymi;) tylko ryż jest zastępowany ziemniakami,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze mieć takie alarmowe przepisy na szybkie, kolorowe sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez nigdy nie robiłam z ryżem! trzeba będzie spróbować. A wiesz, moja mama ma taką specjalną tarkę która kroi w słupki i marchewkę szybko na niej kroi surową, a potem dopiero gotuje i odlewa jak makaron. Robi się dużo szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię te sałatki z ryżem :)
    Super pomysł na kolacyjkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 59 yrs old Software Consultant Thomasina Cooksey, hailing from Langley enjoys watching movies like "Christmas Toy, The" and Juggling. Took a trip to Historic City of Sucre and drives a Ferrari 250 SWB Berlinetta. sprawdz tutaj

    OdpowiedzUsuń