niedziela, 31 lipca 2011

Kolorowe babeczki



Moja przygoda z blogowaniem dopiero się rozpoczęła. Zastanawiałam się jaki przepis zasługuje na pierwszeństwo w opublikowaniu,a jako, że na pierwszy obecny nagłówek bloga wybrałam zdjęcie kolorowych babeczek, tak też w rankingu moich przepisów również one wygrały :-)
Słodziutkie, kolorowe, po prostu pyszne :-) Jak dla mnie najlepszym momentem w ich  przygotowaniu jest ich ozdabianie :-) Uwielbiam to robić i za każdym razem wyglądają one inaczej :-)

Składniki:

  • Składniki na ciasto:
  • 30 dkg mąki
  • 10 dkg masła
  • 10 dkg margaryny
  • 3 żółtka
  • 1 cukier wanilinowy
  • ponadto do dekoracji:
  • -dowolna masa np. pozostała z robienia jakiegoś ciasta ( tak jak u mnie) lub np. gotowa masa krówkowa ze sklepu, budyń itp.
  • - owoce pokrojone w kosteczkę (u mnie brzoskwinie i ananas)
  • - galaretka pokrojona w kosteczkę
  • - marmolada
Sposób przygotowania:

Składniki na ciasto dokładnie zagnieść i wyłożyć nimi natłuszczone foremki. Piec aż się zarumienią.
Upieczone ostrożnie wyjąć z foremek, posmarować każdą marmoladą i udekorować masą, owocami, galaretką itp
Smacznego:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz