wtorek, 2 sierpnia 2011

Kolorowy deser

Pierwszy raz zrobiłam go rok temu na moje urodziny :-) Deser wymyśliłam samodzielnie :-) Pokombinowałam i wyszedł bardzo efektywnie :-) Rodzinka za nim przepada, a najbardziej małe dzieci :-) Zawsze proszą o dokładkę!

Składniki:
  • 4 galaretki o różnych smakach i kolorach (ja użyłam żółtej, czerwonej, zielonej i pomarańczowej)
  • 2 serki homogenizowane naturalne
Sposób przygotowania:

Każdą galaretkę rozpuścić w osobnej miseczce w 1,5 szklanki wody. Ostudzić, włożyć do lodówki. Gdy galaretki będą już całkiem zimne (ale nie stężone! ) wyjąć je z lodówki. Żółtą rozlać po trochę do szklaneczek lub pucharków, włożyć do lodówki i poczekać aż zastygnie. Czerwoną galaretkę zmiksować z jednym serkiem homo. Pomarańczową zmiksować z drugim serkiem. Wyłożyć na żółtą galaretkę po troszeczkę czerwonej masy z serka i galaretki w każdej szklance. Także włożyć do lodówki do zastygnięcia. Na tą warstwę w każdej szklance położyć zieloną galaretkę - dać do zastygnięcia i na końcu wyłożyć na to pomarańczową masę z serka i galaretki. Można udekorować bitą śmietaną i posypać starta czekoladą:) Smacznego :)
Na zdjęciu widać tylko 4 porcje, ale wyszło ich o wiele więcej. Najlepiej deser przygotować w większych pucharkach lub wysokich szklankach:)

2 komentarze:

  1. Proste, smaczne i efektowne. Lubię takie deserki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tęczowe cudeńka! muszę coś takiego zrobić na imprezkę urodzinową mojej córki

    OdpowiedzUsuń