sobota, 13 sierpnia 2011

Naleśniki z białym serem na słodko




W ramach "naleśnikowej soboty" dodaję kolejny przepis na naleśniki. Puszyste, słodziutkie...po prostu przepyszne, a jednocześnie tak proste. Przepis na ciasto naleśnikowe podawałam wcześniej, więc tym razem podam tylko na nadzienie, które wystarczy na kilka naleśników. Przygotowuję je do dość często, ponieważ bardzo je lubię. Niejednokrotnie jem je bez naleśników, wtedy urabiam kostkę białego sera w ten sposób, który podałam poniżej i jem go w miseczce na śniadanie  - jak dla mnie niebo! Jedno z moich ulubionych śniadań :-) Nadzienie można też wykorzystać np. na kanapki.

Składniki:
250 g białego sera
łyżka dżemu brzoskwiniowego (spora łyżka)
łyżka cukru pudru i cukru wanilinowego
garść posiekanych rodzynek ( do mojej wersji śniadaniowej dodaję często rodzynki w czekoladzie)
brzoskwinia pokrojona w kosteczkę
płaska łyżeczka cynamonu

Wszystkie dodatki dodaję do białego sera i urabiam widelcem bądź miksuję. Smaruję naleśniki, składam na pół, smaruję połówkę, jeszcze raz składam. Podałam z pokrojoną w talarki brzoskwinią. Smacznego :-)

5 komentarzy:

  1. Kto by nie lubił naleśników... Zwłaszcza na leniwe, sobotnie śniadanie. Twoje dzisiejsze wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. naleśniki na słodko to jedne z moich ulubionych potraw, więc przepis na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam taki serek, a z naleśnikami to już w ogóle odjazd! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię z serem, ale moja mama zawsze praktycznie robi z serem więc ja próbuje coś innego;) Dziś rano zrobiłam sobie i będą zdjęcia u mnie na blogu. Były baaardzo dobre.

    http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne niebiańsko pyszne naleśniki! Kiedyś kupowałam w lidlu taki specjalny twarożek, gotowy w pudełeczku- z rodzynkami/ ananasem/ orzechami. Tez były dobre, ale na pewno nie ma porównania z takim domowym twarożkiem w puszystych naleśniczkach.
    Cudo! ;-)

    OdpowiedzUsuń