sobota, 6 sierpnia 2011

Naleśniki ze szpinakiem i serem feta



I znowu naleśniki. Tym razem ze szpinakiem i serem feta posypane startym żółtym serem podane z oliwkami i pomidorami. Wyszły bardzo smaczne :-) Czasem zjadam je polane ketchupem, smakują równie dobrze.

Składniki na farsz:
opakowanie szpinaku (ja użyłam mrożonego)
kostka sera feta
ok. 100 g sera żółtego
oliwa
sól i pieprz

Sposób przygotowania :
Ze swojego sprawdzonego przepisu usmażyć naleśniki. Szpinak poddusić na patelni z dodatkiem oliwy z oliwek, doprawić do smaku solą i pieprzem. Dodać do niego pokruszony ser feta. Farsz przestudzić, następnie smarować nim każdego naleśnika i składać na kopertę. Posypać żółtym serem i podawać np. z ketchupem lub dowolną sałatką , pomidorami albo po prostu solo :-) Smacznego :-)

4 komentarze:

  1. Też kiedyś takie zrobiłam - jak dla mnie były troszkę za słone (to chyba sprawa całkiem słonej fety, a ja dodatkowo posoliłam..) ale wierzę, że gdyby nie to byłyby 'palce lizać!'

    OdpowiedzUsuń
  2. Sue, masz rację - soli dodałam dosłownie odrobinkę, dlatego były w sam raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie naleśniki, a gdy nie mam czasu to omlety z takim nadzieniem właśnie... pycha na szybki obiadek.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie naleśniki, to coś, co ja zdecydowanie uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń